Starweb lanserar idag en ny paketering av sin e-handelsplattform. Syftet är att möta kundernas behov på ett ännu tydligare sätt – oavsett om man befinner sig i startgroparna eller söker en strategisk partner för fortsatt tillväxt. Den nya paketeringen ersätter tidigare nivåer och består av tre alternativ: Essentials, Ecommerce och Managed.
“Vi har alltid byggt vår lösning tillsammans med våra kunder – det här är ett naturligt nästa steg. Paketeringen är tydligare, modernare och gör det enklare att se vilket värde man får. Det gör valet enklare, både för våra kunder och för våra medarbetare”, säger Hampus Waldemarson, CPO på Starweb.
Essentials riktar sig till företag som vill komma igång med e-handel på ett stabilt och professionellt sätt.
Ecommerce innehåller hela plattformens funktionalitet – inklusive avancerad B2B-hantering och stöd för internationell försäljning – för etablerade och växande e-handlare.
Managed, det nya toppaketet, kombinerar full funktionalitet med löpande strategiskt stöd, 10 timmar experthjälp per kvartal, månadsrapporter, avstämningar och rabatterade tilläggstjänster.
“Managed är för dem som vill mer, och vill ha ett bollplank hela vägen. Vi märker att fler e-handlare söker just det: någon som kan teknik, affär och tillväxt i samma lösning. Vi gör det möjligt att få allt under ett tak”, säger Joakim Strindberg, Head of Commercial Operations.
Den nya paketeringen påverkar inte befintliga kunder, men erbjuds från och med idag till alla nya och befintliga kunder – och finns tillgänglig på Starwebs hemsida.