Jämför butiksstorlekar

En riktigt snygg skräddarsydd design, en fantastiskt hängiven support och smarta funktioner utöver det vanliga.

 

= Ingår
= Tillval (kostar extra)
= Ingår ej (går ej att köpa som tillval)
*
= Kräver avtal med respektive leverantör (kostnader kan tillkomma)
  B2B PREMIUM PREMIUM PLUS

PLATTFORMEN

Ett komplett CMS
Blogg med inbyggd köpfunktion

Sälj produkter direkt i bloggen och tidsbestäm när inläggen ska publiceras på olika språk.

Automatiska orderflöden: Smart orderhantering
Blixtsnabb drift
GDPR & köpvillkor

Starwebs plattform uppfyller alla krav som datainspektionen har enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Alla e-handlare behöver professionella köpvillkor som följer GDPR, lagen som skyddar våra personuppgifter. Starweb tillhandahåller en GDPR-anpassad köpvillkorsmall till konsumenter som ingår. Mallen är värd motsvarande 100.000 kr och framtagen av en skicklig advokatbyrå.

Betallösning ingår *

Starweb är certifierad Klarna partner och Klarna Checkout ingår alltid utan startavgift, månadsavgift eller bindningstid. Endast en transaktionsavgift per order. Smoooth! Låt kunder välja på att betala direkt, betala sen, eller dela upp betalningen.

INTERNATIONELLT

Internationell e-handel
Internationell multivaluta
Internationell momshantering
Internationella återförsäljare
Betal- & fraktsätt för olika länder

Anpassa betal- och fraktsätt efter vad som är mest lämpligt för era marknader.

Unika länkar baserat på språk

Unika länkar för varje språk gör att Google indexerar e-handeln på rätt sätt, för varje land/marknad.

Koppla språk till domännamn

Koppla svenska och SEK till er .se domän, samt engelska och USD, eller vilken valuta som önskas, till .com domänen.

Fler valutor (valutaomvandling)

SEK ingår som standard. Välj fritt övriga valutor, och bestäm själv vilken valuta som ska vara standardvaluta. En omvandling görs av standardvalutan till ett uppskattat pris i annan valuta efter en förutbestämd faktor.

Starwebs administration på svenska & engelska

Fler språk
Ytterligare språk mot offert

Butiken kan bli översätt till vilket språk som helst. Om du önskar ett språk som inte finns i butiken idag kontakta oss så tar vi gärna fram ett kostnadsfritt prisförslag. Vi har kontakt med översättningsbyråer och kan i vissa fall medfinansiera översättningen.

B2B

B2B för medelstora företag och återförsäljare
Stafflade volympriser
Paketprodukter som SET-artiklar
Bulkförsäljning via D-pack

Kombinera flera av samma produkt som D-pack om 6-pack eller så många som önskas. Valbart att endast visa utvalda distributionspack för återförsäljare.

Avtalsprislistor med olika sortiment
Krav på inloggning (lås ute kunder)

Om krav på inloggning aktiveras då begränsas besökare från att se priser, produkter eller kategorier. Därmed stängs obehöriga ute som inte är återförsäljare.

Kundkonton med underkunder

Flera inloggningar per kundkonto. Passar större företag, organisationer och myndigheter där varje kundkonto kan skapa så många under-användare de önskar, med förutbestämda faktura- och leveransadresser.

Fler adresser per kund

Inloggade kunder skapar nya, eller återanvänder tidigare faktura- och leveransadresser direkt i kassan som favoritadresser. Senast vald adress hamnar överst vid nästa beställning.

Kopiera befintlig order

Inloggade kunder lägger enkelt en ny beställning genom att kopiera en befintlig order. I orderhistoriken ser man alla sina ordrar, och det går otroligt snabbt att lägga en ny likadan, eller liknande order.

Kundvagnsimport för snabborder

Låt kunder snabbt lägga en bulkorder med hundratals orderrader genom att importera en CSV-textfil rakt in i kundvagnen. Alternativt kan kunder, i realtid, söka och lägga produkter direkt i kundvagnen utan att lägga tid på att navigera sig genom butiken.

Betal- & fraktsätt per prislista och land

B2B-kunder skiljer sig från B2C när det kommer till önskemål kring betal- och fraktsätt. Anpassa betalning och frakt baserat på vilket land kunden befinner sig i, och vad som är mest lämpligt för målgruppen.

Betal- & fraktsätt för företag och myndigheter

Hantera företag enskilt och anpassa betal- och fraktsätt efter vad som är mest lämpligt för dessa kunder och i vilket land de befinner sig i. Hantera även summa och vikt per betal- och fraktsätt.

Olika behörighetsnivåer

Skapa flera administratörer, permanenta eller temporära, med olika områden att hantera. Välj ett eller kombinera flera områden att tilldela behörighet till, ex. produkter och kategorier utan att få tillgång till order- och kundinformation.

Leverantörsorderläggning via API

Kommunicera med externa programvaror genom Starweb API. Hämta, skicka, skapa och uppdatera produkter, kunder och ordrar dygnet runt i e-handeln och dess kringsystem. Automatisera flödena för er själva och era leverantörer. I realtid.

IDENTITET

Varför Starweb?
Skräddarsydd design
Starwebs sökmotoroptimering (SEO)
Starwebs Google Ads-annonsering
Starwebs Facebook Ads-annonsering
Responsiv design

Över 50 % av alla köp sker på mobiler och surfplattor. Därför ingår det responsiv design i både butik och administration som fungerar lika bra på dator, surfplatta och mobil. Webbutiken anpassar sig automatiskt efter skärmstorleken och antal kolumner och bilder visas olika beroende på vilken enhet besökaren använder sig av.

Egen HTML, CSS och JavaScript

För externa webbyråer finns det möjlighet att skapa en helt egen design. Utgå från ett av butikens flera färdiga teman och utöka med egen HTML, CSS och JavaScript.

Smarta pop-ups

SÖK OCH FILTRERING

Blixtsnabb produktfiltrering

Att hitta bland tusentals produkter är som att leta efter en nål i en höstack. Gör det enkelt för besökaren att filtrera fram rätt produkter efter kundanpassade egenskaper som åldersgrupp, varianter, varumärken och prisintervall. Med en ögonblicklig respons blir det möjligt att hitta det man söker på någon sekund.

Avancerad kundsegmentering

Avancerade kundfilter för anpassade utskick och erbjudanden till exakt rätt målgrupp. Välj ett filter, kombinera flera eller lägg till valfritt sökord för att få ett så exakt sökresultat som möjligt för bättre träffsäkerhet.

Smart sök med autokomplettering

Genom att precis som Google ge sökförslag på produkter i realtid, under tiden man skriver in vad man söker på, ökar träffsäkerheten markant. Söker man rent allmänt visas produktresultatet efter relevans. Bäst träff visas överst.

Produktsök och filtrering i Starweb admin

Hitta enkelt produkter som är slutsålda, beställningsvara eller som har någon annan specifik lagerstatus som används i webbutiken. Går även att använda sökkombinationer för att t ex söka fram vilka produkter som är slutsålda och dolda.

Ordersök i Starwebs admin

Kombinera en mängd olika filter i administrationen för att enkelt hitta specifika produkter eller order.

MERFÖRSÄLJNING

Automatiserad marknadsföring

Boosta försäljningen med rätt produkt, till rätt kund, i rätt tid. Fresta kunden att handla mer precis före de ska avsluta sin beställning genom merförsäljning i kassan. Skulle ordern inte avslutas där påminner plattformen kunden via e-post att de har en övergiven kundvagn som väntar. Kundvagnen sparas automatiskt och nästa gång kunden loggar in, oavsett enhet, så finns alla varorna i kundvagnen. Om en produkt saknas i lager kan besökare bevaka en produkts lagersaldo. När lagret fylls på i affärssystemet meddelas kunden och lockas tillbaka för att avsluta sitt köp.

Favorisera produkter

Låt kunder skapa sin egen favoritlista, oavsett de är inloggade eller ej. Favorisera ett fåtal eller många produkter, det kan vara produkter som man handlar ofta, funderar på att köpa senare, eller återkommande ordrar av återförsäljare. Varorna i favoritlistan går enkelt att lägga till i varukorgen för köp.

Inspirerande merförsäljning

Öka ordervärdet genom att visa lämpliga merförsäljningsprodukter med intelligens utifrån värdet eller produkterna i varukorgen. Tipsa om produktnyheter, visa relaterade produkter eller erbjud paketinslagning. Möjligheterna är många med detta effektiva verktyg som garanterat ökar försäljningen.

Bevaka produkter

Gå inte miste om försäljning bara för att produkten råkar vara slutsåld. Med åter i lager får kunder möjlighet att bevaka produkter som är slut. Ta bättre hand om väntande kunder och förbättra försäljningen på samma gång.

Övergiven kundvagn

Påminnelsemejl ökar försäljningen. Övergiven kundvagn fångar upp 67 av 100 potentiella kunder som inte slutför sina köp. Fånga upp oavslutade köp och sparade kundvagnar genom relevanta erbjudanden och återfå en annars förlorad försäljning. Ett påminnelsemejl med bilder på produkterna i varukorgen och en tydlig länk tillbaka får kunder att återvända och avsluta sitt köp medan de har besöket färskt i minnet.

Visuella produktetiketter

Märk upp produkter och öka försäljningen i butiken. Ge utvalda produkter extra uppmärksamhet med visuella produktetiketter för att exempelvis visa en kampanj, rabatt, bästsäljare eller varför inte en nyhet. Helt efter era önskemål. Etiketterna kan färgläggas i era färger av Starwebs designers.

Integrera sociala medier

Kunder flyttar sig sömlöst mellan de sociala kanalerna. Med filmer från Youtube, bilder från Instagram och inlägg från Facebook blir butiken inte bara mer levande utan också mer engagerande. Skapa en butik som inbjuder till köp!

Relaterade produkter

Länka enkelt samman produkter med varandra. Antingen som tillbehör eller som rekommendationer till en viss produkt såsom handskar och hjälm till ett motorcykelställ.

Google Shopping & Instagram butik

Marknadsför produkter på Google Shopping, Instagram shopping och i Facebook butik. Eller sälj på prisjämförelsesajterna Kelkoo, ShopALike, Prisjakt och Pricerunner. Produktpriser och beskrivningar är alltid uppdaterade utan manuellt arbete.

Spara kundvagn

Påbörja köpet på datorn och slutför det i mobilen. Kundvagnen sparas automatiskt på kundens konto så fort kunden är inloggad. Nästa gång kunden loggar in, på samma eller en helt annan enhet, så finns alla varorna i varukorgen!

KAMPANJVERKTYG

Rabatt med rabattkoder

Rabattera utgående produkter alternativt dela ut rabattkoder till lojala kunder eller via sociala medier. Välj mellan fasta eller procentuella rabatter, rabatt på specifika produkter eller kategorier, eller varför inte bjuda på frakten?

Skicka riktade nyhetsbrev

Starwebs plattform hanterar automatiserade utskick, personliga utskick och riktade nyhetsbrev med hjälp av smarta mallar, samt ger möjlighet att både samla in och exportera prenumeranters mejladresser. Skicka nyhetsbrev: 1000 e-postutskick/mån ingår hos Getanewsletter.

Kampanj med rabattkod i mejlutskick

Gör riktade mejlutskick genom kundsegmentering och inkludera en klickbar länk för rabatt på utvalda produkter, kategorier eller varför inte erbjuda gratis frakt? När kund klickar på länken i ditt mejl aktiveras automatiskt rabattkoden!

STATISTIK

Fantastiska försäljningsrapporter

Riktigt bra rapporter ger underlag för försäljning per land, hur sortimentet har presterat, samt hur marknadsföringskampanjer och återförsäljaravtal går.

Övergivna kundvagnar

Få koll på hur många kundvagnar som överges och hur många som återaktiveras.

Bevakade produkter

Få koll på vilka produkter som bevakas och vilka kunder som väntar.

Rabattkoder

Med ett klick på antal använda rabattkoder hamnar man rakt in i ett färdigt ordersök med alla order som hör ihop med rabattkoden.

Google Analytics

Se avancerad köpstatistik med Google Analytics. Vilka klick som leder till köp, vilka varor som är de mest köpta, vilka köp som har avbrutits och i vilken stad besökarna bor i.

PRODUKTER OCH KATEGORIER

Stöd för tusentals produkter & kategorier

Duplicera produkt

Med ett enkelt klick kan du kopiera en produkt i Starweb admin för att snabbt skapa nya eller snarlika produkter.

Kundunika produktfält (unika tryck/mått/pris)

Flexibla fält på produkter för specifika tryck, märkningar eller t ex graveringar. Kunden anger själv den information de önskar på produkten såsom tryck fram/bak på en t-shirt, eller annan längd på sin matta vid måttbeställningar (och får då ett annat pris).

Extra information i egna fält

Visa ytterligare produktspecifikation. Tydligare produktinfo t ex designer, författare etc.

Produktvarianter med suffix (färg, storlek, mfl)

Visa produkter i olika utföranden såsom färg, storlek, modell eller skapa en egen variant. Aldrig har det varit så enkelt att hantera produktvarianter. Med några få knapptryckningar och dra-och-släpp gränssnitt blir samtliga varianter tillgängliga i butiken.

Olika enheter (st/m2/pall)

Möjlighet att använda olika produktenheter som st, kvm, pall eller någon annan enhet som du skapar själv.

Tillverkare/Varumärke

Visa tillverkarens namn och låt butiken automatiskt länka till samtliga produkter i sortimentet från denna leverantör genom en smart sökfunktion. Skapar merförsäljning!

Kategorier som bilder

Lyft fram utvalda kategorier på startsidan som snygga, klickbara bilder. Alternativt inne på respektive kategori visa dess underkategorier som klickbara bilder. Med eller utan text, du bestämmer!

Utvalda kategorier & produkter på startsidan

Lyft fram utvalda kategorier på startsidan som snygga, klickbara bilder. Alternativt inne på respektive kategori visa dess underkategorier som klickbara bilder. Med eller utan text, du bestämmer!

BILDER OCH FILER

Koppla automatiskt bild till produktens artikelnummer

Genom att döpa bilden till samma som produktens artikelnummer (eller variantens artikelnummer) länkas automatiskt bild och produkt samman utan merarbete.

Koppla många bilder och dokument till varje produkt

Ladda enkelt upp filer. Genom att använda dra-och-släpp kan du smidigt ladda upp många filer samtidigt. Underlätta för kunden och samla all information om dina produkter (excel- och PDF filer) som t ex produktdatablad, broschyrer eller manualer direkt på produktsidan.

Bildspel (med autoplay)

Gör butiken mer levande med ett rörligt bildspel. Lyft fram produkter och information som snygga bilder direkt på startsidan och i alla era kategorier. Bildspelet kan spelas upp automatiskt med autoplay.

Automatisk bildoptimering och bildskalning

Flera individuella bilder per produktvariant

ORDER OCH LAGER

Hantera flera lager & butiker

Väx från ett lager till flera lager, eller till en kedja. Med flera olika lagerställen går det utöver ett huvudlager att hantera flera olika butiker eller sekundärlager i ex. Stockholm, Göteborg och Malmö med Starwebs plattform.

Click & Collect: Köp online, hämta i butik

Lägg kundorder via admin

Logga in som kund genom Starweb admin och lägg smidigt en order online åt kunden. Perfekt vid telefon- och mejlorder.

Skapa egna fält i kassan

Bestäm vilka kundfält som ska synas och kan skapa egna fält som t ex registreringsnummer, förening eller sälj-ID. Detaljerad information eller bara basinformation. Genom en optimerad kassa kan du förhindra avbrutna köp och ta bort onödiga fält för en enklare köpprocess med mindre scrollande och färre steg.

Flexibel snabbkassa i flera kolumner

Möjlighet att få kassan att visas i en, två eller tre kolumner. Fler kolumner innebär bättre översikt, en snyggare kassa med mindre scrollande och fler avslut. Tack vare den responsiva designen anpassar sig automatiskt även den snygga två eller tre kolumn-kassan till en kolumn-kassa på mobiltelefonen!

Skapa egna lagerstatusar

Dölj saldoantal på produkter i lager

Om man inte vill visa exakt antal produkter som finns i lager finns möjligheten att endast visa "I lager" i butiksdelen, men samtidigt visa exakt antal i Starweb administration.

Kedja lagerstatusar

När en produkt tar slut i lager, kan butiken automatiskt justera dess lagerstatus. Exempelvis att "I lager" blir "Beställningsvara", eller "Beställningsvara" blir "Slutsåld" etc.

Lägsta ordersumma

Order med små summor kan vara kostnadskrävande. Med ett valfritt minsta orderbelopp styr du enkelt ordersumman.

Administrera flera ordrar samtidigt

Markera och ändra orderstatus på flera order samtidigt. Ger en snabbare hantering!

Tilldela orderansvar

Inloggad person kan sätta sig som ansvarig för en order. Är ni flera som jobbar med ordrar? Med egna unika inloggningar kan användare markera vem har ansvaret för en order.

Justera lagd order

Möjlighet att göra ändringar i obehandlad order. Lägg till, ta bort och ändra produkter eller skapa en temporär produkt för t ex rabatt.

Kolli- och godssökning

Möjlighet att spåra sändningen. Kunden får tillgång till sitt kollinummer och kan spåra sitt paket fram till leverans.

Extern kommentar i order

En kommentar i ordern kan mejlas automatiskt till kunden. Svara på kundens frågor eller informera direkt i ordern. Kunden mejlas när orderstatus ändras till "Behandlad".

Skapa egna orderstatus

Möjlighet att skapa fler och egna orderstatus. Anpassa dina orderstatus efter din verksamhet och möjlighet att mejla kunden vid varje ändring av orderstatus.

Äldre kunduppgifter visas som överstrukna

När en kund uppdaterar sina uppgifter så raderas inte de äldre kunduppgifterna, utan dessa visas istället som överstrukna. Detta gör det enklare att spåra en order och upptäckta ett eventuellt bedrägeri.

Orderbekräftelse och följesedel

Mejla orderbekräftelse och skicka med följesedel till kund vid beställning. Se även Starweb fakturahantering där du kan göra betydligt mer som att skicka PDF-filer, massutskrift, kvitto och kreditfakturor.

Orderhistorik

På kundkortet samlas kundens samtliga order för en enkel överblick.

SOCIALA MEDIER

Instagram & Facebook-butik *

Försäljning via både Facebook, Instagram och Messenger! Välj vilka produkter som ska visas på Instagram och Facebook och kunderna kan enkelt bläddra bland och köpa produkterna utan att behöva flyttas mellan plattformar – dvs din e-handel och Facebook. Du kan hantera alla beställningar från din sida på Facebook. Ett bra komplement till din befintliga e-handel för att exponera dina produkter på.

Facebook gilla-ruta & knapp

Marknadsför din Facebook-sida via webbutiken. Facebook användare kan gilla din butik med ”like”. När besökaren klickar på gilla-knappen, publiceras det ett statusmeddelande för besökarens alla vänner, med en länk tillbaka till din e-handel. Detta är ett effektivt sätt att få fler fans till din Facebook-sida. Facebook gilla-ruta i butiken har desto fler möjligheter och där kan du själv välja ifall du vill visa dina vänners ansikten, eller om du ska visa inlägg direkt från tidslinjen på din Facebook-sida.

Kundkommentarer på produkter (produktomdömen)

Genom att lämna produktomdömen direkt i butiken blir dina kunder blir mer delaktiga och kan ge feedback på dina produkter. Kunden måste logga in via Facebook, eller sitt kundkonto före de kan skriva en kommentar.

Betygsättning av produkter, 1-5 stjärnor

Samtidigt som en kund lämnar en kommentar kan de samtidigt lämna ett betyg på produkten, utifrån en femgradig skala. De 1-5 stjärnorna syns väldigt snyggt både i produktgalleriet samt på produktsidan, och kan öka din försäljning.

Social delning, dela produkter

Besökare kan dela produkterna på Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn och Pinterest, med en länk tillbaka till er e-handel. Detta är ett effektivt sätt att få fler besökare.

Dynamisk Facebook Annonsering

Möjlighet att spåra kundbeteende och anpassa Facebook Annonseringen efter målgruppens intressen.

MARKNADSPLATSER

Marknadsplatser: Åhlens, Afound (H&M), Fyndiq, CDON, Tradera och Elgiganten
Miinto modeplattform *

Visa dina modeprodukter i Skandinaviens största modeplattform med över 1 miljon besökare/mån.

Prisjämförelse: Prisjakt, Pricerunner, Kelkoo och ShopALike *

På prisjämförelsesajter kan kunderna själva jämföra hur du ligger till prismässigt mot dina konkurrenter. Prisfilen sköter sig helt automatiskt, och butiken ser till att dina priser, beskrivningar etc alltid är uppdaterad, utan manuellt arbete.

AFFÄRSSYSTEM (ERP)

Import/export via Excel (CSV)
Specter *
Fortnox *
Visma.net *
Visma Administration *

Integration via Sharespine. Visma är ett windowsbaserat program som bl.a har stöd för produktvarianter som olika färger och storlekar, återrapportering av betalningar, flera prislistor och Unifaun/Pacsoft orderintegration (etiketter). Sharespine samt Vismas avgifter tillkommer.

Visma Mamut *

Integration via Sharespine. Mamut är ett windowsbaserat program som bl.a har stöd för produktvarianter som olika färger och storlekar, flera prislistor och Unifaun/Pacsoft orderintegration (etiketter). Sharespine samt Vismas avgifter tillkommer.

Multishop, flera butiker med en administration *

Integration via Sharespine. Ha flera butiker utåt, olika utseenden och innehåll men bara en administration. Att ha flera butiker med olika domännamn, språk eller innehåll kan ha många fördelar. Med en integration till ditt affärssystem får du en gemensam administration av order, priser och lager för alla dina webbutiker. Sharespine samt affärssystemets avgifter tillkommer.

Starweb API *

Om integrationen inte redan finns ger Starweb API möjligheten att kommunicera med externa affärssystem eller andra programvaror. Starweb API ger alla system möjligheten att hämta eller skapa produkter, kunder och ordrar till eller från e-handeln.

Skräddarsydda integrationer (offert) *

Kontakta Starweb för offert. Tillsammans med integrationspartners skräddarsyr vi integrationer till externa system som exempelvis Microsoft Dynamics NAV/AX, Pyramid, Kassanova, Quadriga, Visma Business mfl.

FRAKT & LOGISTIK

Ongoing Warehouse (WMS lagersystem) *
Unifaun och Pacsoft Online *
Skrymmande frakt

Skrymmande produkter är svårare att hantera och skapar merkostnader. Det löser flexibla fraktklasser med prispåslag per produkt eller per köp. För varje fraktsätt finns 3 olika fraktklasser (A, B, C). Förutom vikt går det att ta extra betalt för ex. volym, farligt gods (såsom kemikalier), temperaturkänslighet, klimatkompensation etc.

Skapa egna fraktklasser

Utöver de tre fraktklasser som ingår går det att skapa helt egna fraktklasser, anpassade till specifika produkter, eller unika förutsättningar kring frakten med prispåslag per produkt eller per köp.

BETALSÄTT & FRAKTSÄTT

Klarna Checkout snabbkassa *
Svea Checkout snabbkassa *
NETS Easy snabbkassa
Starweb fakturahantering
Swish *
Olika fraktsätt för respektive betalsätt

Välj vilka fraktsätt som ska visas för respektive betalsätt. T ex för postförskott bör endast posten visas som leveranssätt och för utlandsbetalningar bör endast leveranssätt för utlandet visas. Skapa egna betalsätt som t ex offert eller betalas i butik.

Lägsta/högsta summa och vikt för varje betal- och fraktsätt

Ange både inom vilket intervall (kr) samt inom vilket intervall (kg) ett betal- och fraktsätt ska visas. Ger valmöjlighet att använda olika betal- och fraktsätt vid olika förutsättningar.

Fraktintervaller (automatisk fraktprisberäkning)

Fraktkostnaden kan justeras i intervaller, baserat på vikt (kg). Ger valmöjlighet att använda olika fraktpriser för olika produkter.

DRIFT

Dygnet runt driftjour
Nya funktioner lanseras, utan nedtid

Starweb använder något som heter continuous integration och continuous delivery som möjliggör släpp av ny funktionalitet flera gånger varje dag!

Redundant drift ingår
99.99% i upptid, eller mer!

De senaste 12 mån har Starwebs e-handlare haft otroliga 99.99% i upptid. Underhåll planeras på natten eller tidig morgon.

Säker SSL-kryptering

Secure Sockets Layer (SSL) kryptering skyddar all data under överföring mellan e-handel och besökare, både i administrationen och butiksdelen. SSL ingår och ger ett säkerhetssigill för webbplatsen.

Överföringsmängd i datatrafik

Mängd datatrafik som ingår per månad baseras på antal besökare du har och hur många samt hur stora bilder du har. Du kan enkelt utöka med extra datatrafik.

100 Gb/mån 50 Gb/mån 25 Gb/mån
Diskutrymme för bilder och filer

Få plats med alla bilder och filer i mediabiblioteket, annars utöka med extra utrymme. En produktbild eller 1000 st spelar ingen roll.

4 Gb 4 Gb 2 Gb

SUPPORT & SERVICE

Nya funktioner lanseras hela tiden

Starwebs plattform uppdateras ofta med nya funktioner och smarta förbättringar, och de flesta ingår utan extra kostnad! Givetvis går det bra att byta till en större butiksstorlek när som helst.

Professionell support på tel, chatt & mejl

Det är viktigt att komma igång, men det är lika viktigt att hålla igång. Starweb följer upp och stöttar så att ni växer. Vi tar kontakt flera gånger första året, därefter årligen. Vi bryr oss och finns med er hela vägen.

PRIS FRÅN

Månadshyra, kr/mån

6495 3795 2495
Ingen start- eller transaktionsavgift

Butiken har ingen startavgift, endast en månadshyra. Tillval som inte ingår i butiksstorleken tillkommer, samt Starwebs tjänster inom identitet: marknadsföring, design etc. Externa leverantörer tar betalt för sina tjänster.