ERP

Visma Administration

Sveriges mest använda affärssystem

Visma Administration är ett windowsbaserat affärssystem som passar medelstora företag.

Paketprodukter och återrapportering

Visma Administration 2000 har stöd för paketprodukter (SET-artiklar) som i webbutiken visas som en produkt, men vid order justeras lagersaldo på rätt produkter i både Visma och Starweb, se Sharespine manual.

Det finns också möjlighet att matcha fakturor som konteras och bokförs automatiskt via KlarnaPayPal och DIBS.

AutoCollect jagar inbetalningar åt dig

Händer det att dina kunder inte betalar i tid? Nu kan du släppa allt och få snabbare betalt.
Visma AutoCollect är en påminnelse- och inkassotjänst som är inbyggd i Visma Administration och Fakturering.

  • Visma skickar fakturor, påminnelser och inkasso åt dig
  • Status och återkoppling sker direkt i ditt ekonomiprogram
  • Inga avgifter för vare sig påminnelser eller inkassokrav

Med Sharespine Visma-integration kan du använda alla de kassasystem som har stöd för Visma Administration.

Med IT-integration kan du automatisera flödena, synka med Microsoft Dynamics och även få fler lagerställen i MoreFlo kassasystem.

3:50 min

Priser

  • Sharespine har byggt integrationen med pris från 195 kr/mån samt startavgift från 1 900 kr. Avtalstiden är 12 mån.
  • Starweb pris för integration till vårt API är 0 kr.
  • Visma tar betalt från 5 990 kr första året för sitt affärssystem Visma Administration 500 samt 1200 kr/år för tillvalet ”Integration”. Ska du ha det mer komplexa Visma Administration 2000 är pris från 18 990 kr första året.

Total månadshyra av affärssystem och integration är från 195 kr/mån + 9 090 kr i start.

Med reservation att våra partners eventuellt kan ha gjort prisjusteringar.

Kontaktuppgifter

Kontakta först Sharespine och sedan Visma för att beställa Visma Administration och tillvalet ”Integration”. Om du pratar med Sharespine säg gärna att du använder Starweb e-handel. När allt är klart tar Sharespine kontakt med oss.

Starweb ringer dig