ERP

Visma Administration

Ett av Sveriges mest använda affärssystem

Visma Administration är ett windowsbaserat affärssystem som passar små och medelstora företag.

Paketprodukter och återrapportering

Visma Administration 2000 har stöd för paketprodukter (SET-artiklar) som i webbutiken visas som en produkt, men vid order justeras lagersaldo på rätt produkter i både Visma och Starweb.

Det finns också möjlighet att matcha fakturor som konteras och bokförs automatiskt via KlarnaPayPal och DIBS.

AutoCollect jagar inbetalningar åt dig

Händer det att dina kunder inte betalar i tid? Nu kan du släppa allt och få snabbare betalt.
Visma AutoCollect är en påminnelse- och inkassotjänst som är inbyggd i Visma Administration och Fakturering.

  • Visma skickar fakturor, påminnelser och inkasso åt dig
  • Status och återkoppling sker direkt i ditt ekonomiprogram
  • Inga avgifter för vare sig påminnelser eller inkassokrav

Med Sharespine Visma-integration kan du använda alla de kassasystem som har stöd för Visma Administration.

Med IT-integration kan du automatisera flödena, synka med Microsoft Dynamics och även få fler lagerställen i MoreFlo kassasystem.

3:50 min

Kom igång

Kontakta först Sharespine och sedan Visma för att beställa Visma Administration och tillvalet ”Integration”. Om du pratar med Sharespine säg att du använder Starweb. När allt är klart tar Sharespine kontakt med oss.

Prata affärssystem med Starweb

Ring oss på 040-60 20 900 eller 08-509 100 00.

Dina personuppgifter behandlas i enlighet med vår Integritetspolicy.