Specter kassasystem

För en eller flera butiker

Bokföring blir enklare än någonsin

Butikskassan är en inbyggd funktion i Specter affärssystem, vilket innebär effektivare arbete med försäljning, fakturering, leveranser, lager, inköp, kundtjänst och bokföring.

Annars krångliga moment som att sammanställa bokföringen för flera butiker blir inga problem, då merparten av bokföringen skapas automatiskt.

Smidig lagerhantering, även för kedjor

Personalen i butikerna kan enkelt göra inleveranser. Behövs artikeletiketter, med ex. streckkod och pris, kan dessa skrivas ut direkt i samband med inleveransen. Artikelregistret är detsamma för alla butiker och kan administreras från vilken dator som helst. Vid behov kan olika prislistor användas per butik.

Se aktuell försäljningsstatistik för varje butik direkt i mobil, surfplatta och dator.

Kom igång

Kontakta först Sharespine, och sedan Specter. Säg då att ni använder Starweb. När allt är klart tar de kontakt med Starweb.

Sharespine integration


Specter affärssystem

Prata kassasystem med Starweb

Dina personuppgifter behandlas i enlighet med vår Integritetspolicy.