Många fördelar
- Allt-i-ett system för kassa och affärssystem
- Se försäljningsstatistik i mobil, surfplatta eller dator
- Flera fysiska butiker
- Click & Collect
Specter affärssystem och kassasystem är båda webbaserade och inbyggda i ett enda system.
Att låta dina kunder beställa produkter i din webshop och hämta ut dem i butiken, så kallad Click & Collect, blir busenkelt med Specters kassasystem integrerat med en webshop. Så fort produkten säljs i webshopen reserveras den i Specter.
När kunden kommer till butiken är det bara att plocka upp ordern i kassan och antingen ta betalt eller lämna ut den om kunden redan betalt online.
Personalen i butikerna kan enkelt göra inleveranser. Behövs artikeletiketter, med t.ex. streckkod och pris, kan dessa skrivas ut direkt i samband med inleveransen. Artikelregistret är detsamma för alla butiker och kan administreras från vilken dator som helst. Vid behov kan olika prislistor användas per butik.
Var du än är kan du se aktuell försäljningsstatistik för varje butik, direkt i din mobiltelefon, surfplatta eller dator. Få full koll på försäljningen även om du har ledigt.
Total månadshyra av butikskassa och integration är från 1560 kr/mån exkl. hårdvara. Konfiguration av kassan från Specter ingår, på distans.
Kontakta först Sharespine eller Zwapgrid, och sedan med Specter. Säg då gärna att du använder Starweb e-handel. När allt är klart tar de kontakt med oss.