Omnikanal med Starweb

Specter kassasystem

För en eller flera butiker

Specter affärssystem och kassasystem är båda webbaserade och inbyggda i ett enda system.

Underlätta med Click & Collect

Att låta dina kunder beställa produkter i din webshop och hämta ut dem i butiken, så kallad Click & Collect, blir busenkelt med Specters kassasystem integrerat med en webshop. Så fort produkten säljs i webshopen reserveras den i Specter.

När kunden kommer till butiken är det bara att plocka upp ordern i kassan och antingen ta betalt eller lämna ut den om kunden redan betalt online.

Smidig lagerhantering, även för kedjor

Personalen i butikerna kan enkelt göra inleveranser. Behövs artikeletiketter, med t.ex. streckkod och pris, kan dessa skrivas ut direkt i samband med inleveransen. Artikelregistret är detsamma för alla butiker och kan administreras från vilken dator som helst. Vid behov kan olika prislistor användas per butik.

Var du än är kan du se aktuell försäljningsstatistik för varje butik, direkt i din mobiltelefon, surfplatta eller dator. Få full koll på försäljningen även om du har ledigt.

Priser

  • Sharespine har byggt kopplingen med pris från 195 kr/mån samt startavgift från 1 900 kr. Avtalstiden är 12 mån.
  • Starwebs pris för kopplingen till vårt API är 0 kr.
  • Specter tar betalt från 969 kr/mån för funktionerna Butikskassa, Lagerhantering, Order/Faktura och Webshop-koppling. Startavgift och eventuell hårdvara tillkommer från Specter.

Total månadshyra av butikskassa och koppling är från 1164 kr/mån + 1 900 kr i start exkl. hårdvara. Utbildning av Sharespine, samt konfiguration av kassan från Specter ingår, på distans.

Med reservation att våra partners eventuellt kan ha gjort prisjusteringar.

Kontaktuppgifter

Kontakta först Sharespine och sedan Specter. Säg då gärna att du använder Starweb e-handel. När allt är klart tar Sharespine kontakt med oss.

Starweb ringer dig

Dina personuppgifter behandlas i enlighet med vår Integritetspolicy.