Funderar du på omnikanal?

Börjar det bli dags att komplettera webbutiken men en fysisk butik?

Tillsammans med Hogia Small Office har vi nyligen lanserat Smart Handel, en komplett omnikanal-lösning för mindre handlare, som inte bara integrerar fysisk butik med webbutiken, utan även med de administrativa funktionerna för fakturering och bokföring.

Här kommer fem tips från Hogia:

  • Var ute i god tid med att komma igång med din kassa så att du känner dig trygg med denna långt innan det är dags att öppna dörrarna för kunder
  • Kontakta skatteverket och anmäl ditt kassaregister och kontrollbox inom 2 veckor.
  • Om du byter kassa så är det ett ypperligt tillfälle att gå igenom ditt artikelregister och ”städa upp” och organisera.
  • Använd Excel-mallen för att importera ditt befintliga artikelregister.
  • Delta i Hogia Smarts kostnadsfria kom-igång utbildning!

Vill du veta mer om Smart Handel? Mejla eller ring oss på 040-6020900